Letní školy BIP - Łódź (Polsko), Neapol (Itálie)

Monday 13 March 2023, 12:59

 

Byla otevřena výběrová řízení na letní školy v rámci programu BIP (blended intensive program - online výuka v kombinaci s prezenční výukou, obě části jsou povinné). Kredity za absolvování kurzů je možné uznat.

1) ITÁLIE: Linguistic diversity, intercultural competences and European identity
Termín virtuální části: 24.–26. 5. 2023
Termín fyzické části: 18.–22. 9. 2023
Místo: Università degli Studi di Napoli Federico II.

Podání přihlášky je možné do 31. 3. 2023.

Přihláška se podává pouze on-line přes IS STAG v Moje studium - ECTS výjezdy - Nabídka výjezdů. Název výběrového řízení v IS STAG: BIP - Neapol - CJV.

Více informací zde: https://www.ff.upol.cz/nc/zprava/clanek/blended-intensive-program-bip-na-universita-degli-studi-di-napoli-federico-ii-v-italii/

Financováno programem Erasmus+.

Soubor

2) POLSKO: Social Aspects of Multiculturalism

Termín virtuální části: 21.–25. 8. 2023
Termín fyzické části: 28. 8. – 1. 9. 2023
Místo: University of Lodz

Podání přihlášky do 15. 4. 2023.

Přihláška se podává u partnerské univerzity v Lodzi, více informací o programu a přihlášce zde: https://www.uni.lodz.pl/en/social-aspects-of-multiculturalism

Příspěvek: 2 500 PLN (cca 530 EUR) na cestovné, ubytování a pobyt

Soubor

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)