Pracovní nabídka - japonština

Tuesday 15 June 2021, 9:29

Vedoucí tlumočníků/tlumočnic a překladatelů/překladatelek ve výrobní japonské firmě. 

 

Náplň práce: 

- Vedení tlumočnic a překladatelek (3 podřízení + suport dalších 2 kolegyň co se tlumočení a překladů týče)

- Management tlumočení a překladů (organizace práce)

- Kontrola kvality tlumočení a překladů, schopnost dávat konstruktivní feedback

- Tlumočení, překlady

- Podpora japonských kolegů (vč. komunitivního tlumočení různého druhu)

 

Požadavky:

- Praxe v profesionálním tlumočení (min. 1 rok, ideálně déle, případně prokázání mimořádného talentu :-))

- Japonština N1 či hodně dobrá N2, Angličtina C2 nebo C1

- Simultánní tlumočení výhodou ale ne nutností (do budoucna ale požadavek se naučit)

- Nekonfliktní a empatická osobnost nutností

- Schopnost vysoké a dlouho trvající koncentrace nutností

- Schopnost práce ve stresu a pod tlakem (většinou tlak ani stres není, ale čas od času se tlumočník dostane do stresových situacích, ve kterých musí fungovat na 100%)

- Zájem o stav a chod firmy nezbytností

 

Zaměstnavatel: 

KYB Manufacturing Czech Republic,

U Panasonicu 277, 530 06 Pardubice

 

Na platu se dohodneme. 

 

V případě zájmu či jakýchkoliv dotazů prosím kontaktovat na tento e-mail

(mo.rusinakova@gmail.com).

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)