Mgr. Kateřina Šamajová, Ph.D.

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585633820

Katedra asijských studií

Filozofická fakulta

tř. Svobody 26

2.20

Odborný asistent

ČLÁNEK
Šamajová K., Westlake R., Kučera O., Kučera L. Combined Archaeobotanical and Linguistic evidence does not support the early domestication of Brassica rapa varieties. VEGETATION HISTORY AND ARCHAEOBOTANY. 2024.
Golec M., Bartík J., Golec Mírová Z., Kučera L., Chrástek T., Kapusta J., Šamajová K. Trade, use, offer. The hoard of Bánov – “Skalky” (CZ). Journal of Archaeological Science-Reports. 2023.
Kučera O., Faltýnek D., Owsianková H., Šamajová K., Čižmárová R. Návrat čínského zelí do Evropy: o původu druhů. Nový Orient. 2018.
Šamajová K., Kučera O., Faltýnek D., Matlach V. Autenticita kung-paa v českém prostředí - data-mining jídla. Nový Orient. 2016.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Šamajová K., Čižmárová R., Kučera O. An Analysis of Food Preserving Practices in the Contemporary North Eurasian Blogosphere. Sinophone Reader. 2023.
Šamajová K. Famine Relief Manuals as a Means of Crisis Management: Plants Between Pragmatism and Ideology. Olomouc Asian Studies 2 - Continuity and Change. 2023.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Zahradníková M., Šamajová K. Čínština na středních školách v ČR. 2021.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)