Pracovní stáž v CzechTourism Japan zacílená na TW trh (2024)

Čtvrtek 1. únor 2024, 13:49

V aplikaci INTLAG (intlag.upol.cz - přihlašovací údaje jsou stejné jako do Portálu) byla zveřejněna nabídka tříměsíční pracovní stáže v hostitelské organizaci CzechTourism Japan zaměřená na taiwanský trh.

Stáž bude realizována v průběhu roku 2024 (se začátkem nejpozději 1/8/2024) a stážista bude během stáže podpořen ze strany FF UP stipendiem. Za úspěšně absolvovanou stáž získá kredity v rámci příslušného praktického kurzu dle svého studijního programu.

Na stáž se mohou hlásit studenti, jejichž profil odpovídá požadavkům hostitelské organizace na stážistu. Deadline pro podání přihlášky (via INTLAG) je 25. února 2024. Detaily nabídky vč. požadavků naleznete v příloze tohoto sdělení nebo na nástěnkách KAS, obecné informace k zahraničním pracovním stážím zde.

Absolvováním této pracovní stáže získáte mimořádně cenné zkušenosti z reálného pracovního prostředí vč. pracovních zkušeností a dovedností z oblasti PR, marketingu, překladatelství a tlumočnictví, či managementu a administrativy, ad. v oblasti cestovního ruchu. Dále Vás stáž velmi obohatí po jazykové stránce (čínština, angličtina i čeština) a v neposlední řadě budete díky zkušenostem, které během ní získáte, zvýhodněni na trhu práce při hledání zaměstnání.

V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.

T. Nakaya

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)