Kontakty

Katedra asijských studií FF UP
tř. Svobody 26
779 00 Olomouc

tel.: +420 58 563 3460
e-mail: kas@upol.cz

Vyhledávání kontaktů

Podrobné identifikační údaje

Univerzita Palackého v Olomouci

Obchodní jméno | název Univerzita Palackého v Olomouci
Zkratka názvu organizace UP
Právní forma subjektu Veřejná vysoká škola
(režim existence dle zák. č. 111/1998 Sb.)
Adresa sídla | ulice Křížkovského 511/8
Adresa sídla | místo Olomouc
Adresa sídla | PSČ 779 00
Adresa sídla | stát Česká republika
Telefonické spojení +420 585 631 111
www adresa www.upol.cz

Filozofická fakulta

Součást UP | název Filozofická fakulta
Zkratka součásti UP | organizace FF
Adresa sídla | ulice Křížkovského 512/10
Adresa sídla | místo Olomouc
Adresa sídla | PSČ 771 80
Adresa sídla | stát Česká republika
Telefonické spojení | sekretariát děkana +420 585 633 011
www adresa ff.upol.cz
e-mail dekan.ff@upol.cz
61989592
DIČ CZ61989592
Zápis v obchodním rejstříku nezapisuje se do obchodního rejstříku
Bankovní spojení organizace  
Název banky Komerční banka, a. s.
Číslo účtu 19-1096330227/0100
Kód banky 0100
Mezinárodní bankovní číslo korunového účtu (IBAN) CZ0901000000191096330227
Číslo účtu vedeného v EUR 43-3855090287/0100
Mezinárodní bankovní číslo eur účtu (IBAN) CZ9801000000433855090287
SWIFT kód KOMBCZPPxxx

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)