Mgr. Petr Janda, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585633492

Katedra asijských studií

Filozofická fakulta

tř. Svobody 26

2.69

Odborný asistent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
čtvrtek 09:30–11:00 2.69 Případně po dohodě emailem
Úřední hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
pracovní dny 09:00–12:00 2.69
KNIHA - CELEK
Hladíková K., Janda P. Lexikon kinematografie čínského světa. In . (Eds.) 2018.
KAPITOLA V KNIZE
Barešová I., Janda P. Tradition and Change: Naming Practices in Contemporary Japan and Taiwan. Continuity and Change in Asia. 2023.
PŘEKLAD
Janda P. Temná duše. 2021.
Janda P. Walis Nokan - Mikropovídky. In . (Eds.) Plav : měsíčník pro světovou literaturu. 2021.
Janda P. Ctnostný lupič Ceng Čchie. Nový Orient. 2015.
Janda P. Synkova panenka. 2014.
Janda P. Tchajpejčané. 2014.
Janda P. Pomsta hadů. 2010.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Austronéský Taiwan - seminář DAS/ATW ZS Se 1
Austronéský Taiwan - seminář DAS/ATW ZS 1
Diplomový seminář 2: Bakalářská práce DAS/BC2 ZS Se 0
Překlad z čínštiny ASH/PC ZS Se 2
Diplomový seminář 2 DAS/DS2 ZS Se 0
Austronéský Taiwan ASH/ATW ZS 1
Austronéský Taiwan ASH/ATW ZS Se 1
Odborný seminář čínských studií 3 ASH/SEM3 ZS 2
Překlad z čínštiny 1 DAS/PC1 ZS Se 2

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)