Přednášky hostujících profesorů – JAPONSKÁ LITERATURA

Pondělí 1. listopad 2021, 12:33

V listopadu a prosinci tohoto roku se uskuteční série přednášek hostujících profesorů specializujících se na oblast japonské literatury. Můžete se těšit na přednášky těchto odborníků: 

 

Matthew C. Strecher (Sophia University, Tokyo) 

1. How Murakami Haruki ruined Japanese Literature for Everyone 

2. Murakami Haruki and the Mythic "Other World" 

3. Women in Murakami Haruki 

 

Joshua Mostow (University of British Columbia) 

1. “Teaching Narihira: Ise Monogatari in manga and early-modern ehon“ 

2. “Waka and Visual Culture“ 

 

Sharalyn Orbaugh (University of British Columbia) – 2 přednášky, téma bude upřesněno. 

 

S ohledem na pandemickou situaci se přednášky budou konat online přes Zoom ve večerních hodinách (od 18 h). Konkrétní data budou upřesněna. Studenti, kteří mají o přednášky seriozní zájem, nechť mě kontaktují mailem do 9. listopadu 2021 (do předmětu zprávy uveďte „PBL“). Dodatečně budete hromadně zapsáni do předmětu „Přednáškový blok – literatura“ a získáte link k Zoomu. Požadavkem pro splnění tohoto kurzu je účast na minimálně šesti ze sedmi přednášek a písemná práce v rozsahu jedné normostrany shrnující přínos, který pro vás přednášky měly. 

 

S. Martinásková 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)