VŘ - Pracovní stáž v CzechTourism Japan zacílená na JP trh (ZS 2024)

Středa 19. červen 2024, 12:55

Vyhlašujeme VŘ na tříměsíční pracovní stáž v hostitelské organizaci CzechTourism Japan zaměřenou na japonský trh.

Stáž bude realizována na podzim 2024 (2/9/2024-29/11/2024) a stážista bude během stáže podpořen ze strany FF UP (Freemover) stipendiem ve výši 60 000 CZK. Za úspěšně absolvovanou stáž získá kredity v rámci příslušného praktického kurzu dle svého studijního programu.

Na stáž se mohou hlásit studenti, jejichž profil odpovídá požadavkům hostitelské organizace na stážistu. Deadline pro podání přihlášky je 3. července 2024. Detaily nabídky vč. požadavků naleznete v příloze tohoto sdělení.

Neváhejte využít této jedinečné příležitosti získat pracovní zkušenost v unikátním a podnětném prostředí CzechTourism Japan. Absolvováním této pracovní stáže získáte mimořádně cenné zkušenosti z reálného pracovního prostředí vč. pracovních zkušeností a dovedností z oblasti PR, marketingu, překladatelství a tlumočnictví, či managementu a administrativy, ad. v oblasti cestovního ruchu. Dále Vás stáž velmi obohatí po jazykové stránce (japonština, angličtina i čeština) a v neposlední řadě budete díky zkušenostem, které během ní získáte, zvýhodněni na trhu práce při hledání zaměstnání, ať už v ČR, v Japonsku, nebo jinde.

V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.

T. Nakaya

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)