Mgr. Petr Janda

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585633534

Katedra asijských studií

Filozofická fakulta

tř. Svobody 26

2.69

asistent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
středa 09:00–11:00 2.69
Úřední hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
pracovní dny 09:00–12:00 2.69
KNIHA - CELEK
Hladíková K., Janda P. Lexikon kinematografie čínského světa. In . (Eds.) 2018.
PŘEKLAD
Janda P. Temná duše. 2021.
Janda P. Walis Nokan - Mikropovídky. In . (Eds.) Plav : měsíčník pro světovou literaturu. 2021.
Janda P. Ctnostný lupič Ceng Čchie. Nový Orient. 2015.
Janda P. Synkova panenka. 2014.
Janda P. Tchajpejčané. 2014.
Janda P. Pomsta hadů. 2010.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Překlad z čínštiny ASH/PC ZS Se 2
Čínský film ASH/FILM LS 2
Tlumočnický seminář 1 (čínština) DAS/TLS1 LS Se 2
Čínský film - seminář DAS/CFILM LS Se 2
Překlad z čínštiny 1 DAS/PC1 LS Se 2
Překlad z čínštiny 2 DAS/PC2 ZS Se 2
Diplomový seminář 2: Bakalářská práce DAS/BC2 ZS Se 0
Diplomový seminář 3: Bakalářská práce DAS/BC3 LS Se 0
Odborný seminář - Literatura I DAS/LIT1 ZS Se 0
Diplomový seminář 2 DAS/DS2 ZS Se 0
Čínský film - seminář DAS/FILMS LS Se 2
Odborný seminář - Literatura II DAS/LIT2 LS Se 2
Filmová tvorba sinofonní oblasti DAS/DYXK LS Se 2

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)